Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Film på Ipoden?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-09-29 15:34

Har läst diverse guider på forumet, men tar det lång tid att exempelvis lägga över ett Simpsons avsnitt, att konvertera detta till Ipod formatet osv?

  • Medlem
  • 2006-09-29 15:42

jag avänder iallafall Videroa iPod converter.. ett Simpsons avsnitt tar ungefär 5-10 min för mig

  • Medlem
  • 2006-09-29 15:43

om du menar konvertera.. sen lägga över till iTunes tar 2 blanka

  • Medlem
  • 2006-09-29 15:56

20 min

Så allt som allt tar det cirka 20 minuter att konvertera, ett simpsons avsnitt på 600 meg?

fpi82: Det beror på hur mycket minne och hur bra processor du har.

  • Medlem
  • 2006-09-29 16:35

Ok

Jag har hört att det kan ta flera timmar att lägga in en film, men det stämmer inte eller?
Jag har en 1,6 GHz, med 512 ram tar det ungefär 20 min i detta fall?

fpi82: Jag har samma prestanda som du. Att konvertera ett Family Guyavsnitt har tagit lite drygt 20 minuter för mig, antagligen hamnar ditt Simpsonsavsnitt där någonstans.

Lycka till

  • Medlem
  • 2006-09-29 17:20

Film

Man tackar för svaret !

jag får in filmen, och kan se den på ipoden, men jag får inget ljud.Jag använder Itunes(den gamla versionen) filmen funkar i itunes, men inte på min ipod.
Vad gör jag?

1. Du söker på forumet och finner att det är måååånga andra än du som råkat ut för det här.
Men eftersom du inte orkade söka, hoppar du över punkt ett.
2. Uppdatera programvaran i iPoden.

sorry.Har precis hittat denna sidan o vet inte hur den funkar

var hittar jag uppdatering till min ipod?

Jag fattar inte riktigt hur jag konverterar en dvd, när jag ska konvertera så är det en miljon (10) olika filer????

Att konvertera ett familyguy avsnitt tar 4 minuter cirka med min 4200+ X2 processor.

Eindpeng: Men vad stolt, var det.

1
Bevaka tråden