Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ångrat dig? Video <-> Nano

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det nån av er Ipod Video - användare som nån gång har ångrat att ni inte tog nanon istället? De e ju i och för sig svårt o säga om ni inte har ägt nån nano innan :rolleyes: , men om ni kan tänka er in i det

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-09 17:39

Nja, eller jag älskar den nya iPod nanon och har en ''video''...

Så jag köpte nanon också...

^^

Själv har jag bara en nano 1G. Tycker om den jättemycket och passar mig perfekt då jag aldrig kommer ha mer än 4 gb musik ändå. Video bryr jag mig inte ett dugg om ärligt talat. Har flertalet desktopdatorer, DVD-spelare, VHS-spelare och en laptop. Så det känns liksom att enda gången jag skulle vilja se på video med en portabel spelare skulle vara on the go (ev bilen om man inte ska så långt och inte vill släpa med sig laptopen..). Och det har jag inget större intresse av.

  • Medlem
  • 2006-10-09 18:37
Ursprungligen av Se[BBB]e:

^^

Själv har jag bara en nano 1G. Tycker om den jättemycket och passar mig perfekt då jag aldrig kommer ha mer än 4 gb musik ändå. Video bryr jag mig inte ett dugg om ärligt talat. Har flertalet desktopdatorer, DVD-spelare, VHS-spelare och en laptop. Så det känns liksom att enda gången jag skulle vilja se på video med en portabel spelare skulle vara on the go (ev bilen om man inte ska så långt och inte vill släpa med sig laptopen..). Och det har jag inget större intresse av.

håller med har också 4gb 1G hehe,2G e jävligt ful dessutom skulle jag nog inte ta en video den är för stor ....

1
Bevaka tråden