Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Drar över filmer till iPod, men sen finns de inte där

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har försökt föra över filmer till min iPod. Jag har konverterat filmerna med Videora. När jag drar över filmerna till iPod i iTunes, så kopieras dom, och mätaren visar att så sker. Men sen finns inte filmerna någonstans på iPoden.

Om jag kopierar över filmerna till "movies" i iTunes library, högerklickar på en film där, och väljer konvertera till iPod-format (eller vad det står) så får jag meddelanden att filmen redan har rätt format (vilket den också har).

Detta gäller iTunes 7.0.nånting och PC!

Någon som har samma problem?

/anders

• Medlem
  • 2006-10-05 18:34

video föreläsningar

kan någon förklara för mig hur jag ska göra för att överföra videoföreläsningar till min ipod

inula

a jag vill också veta var videorna tar vägen, har en macbook och har inte haft några problem med konvertering och synkronisering innan, men nu är det bara "video" som syns, musikvideor och tv-program finns inte på iPod'n fast än jag ställt inställnignarna på att synka allt!!!

har du provat med att trycka på att du inte ska hantera det manuelt? sen höger klickar du på den film du vill ha och spela upp i itunes sen e det bara att kopla in din ipod.
det fungerar för mig

jag har också försökt få in film men när jag använder itunes försvinner all min musik så jag har börjat använda monkey media men det verkar inte funka för videos tacksam som fan för svar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek:

1
Bevaka tråden