Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad ska jag göra tycker ni?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har nu betällt en ny g5 ipof 30gb men en fin gravyr.
Nu när jag har kikat runt lite så har jag upptäckt att det finns många olika oprativ system till ipoden och olika program som motsvara itunes.
Vilka program tycker ni är värda att ladda ner? varför? + och - ?

Jag kör iTunes med manuell uppdatering. För att det är enkelt då jag har bra ordning bland mina bibliotek och id3-taggar.

Dessutom har jag Yamipod inlagt på iPoden för att kunna kopiera låtar från(eller till) iPoden samt spela låtarna jag har på poden genom vilken dator som helst, som inte har iTunes installerat.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-18 08:03

har du mac så är iTunes det bästa du kan ha,
men iTunes på pc är mycket segare och har inte lika många funktioner.
men komer du igång med iTunes så är det riktigt bra, både om du har mac eller pc.
men det är oftast svårt för pc användare att komma igång med det i början för att det är uppbyggt på typiskt mac vis.

Ursprungligen av troy100:

har du mac så är iTunes det bästa du kan ha,
men iTunes på pc är mycket segare och har inte lika många funktioner.

Jag har iTunes Mac på jobbet och iTunes Win hemma och så vitt jag kan se har dom 100% samma funktioner.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-10-18 16:00

det flästa script funkar bara på mac datorer, vet inte om det finns script alls till iTunes på pc

AppleScript funkar ju bara på Macar såklart. Det finns en del Python-script som funkar på båda plattformarna, men jag har inte sett nåt bra samlingsställe för sådana.
Men det kan man inte klandra iTunes/Apple för...

1
Bevaka tråden