Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Den bästa spelningslista

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har du också problem med att komma på bra spelningslistor? Här har jag i alla fall tänkt att man kan tipsa om den spelningslista man tycker är bäst om.

Personligen har jag en spelningslista jag kallar för "The perfect moments". Låtarna i den spelningslistan är låtar som jag tycker ska sparas till tillfällen när allt känns extra bra.
Det varierar ju från person till person, men själv spelar den om jag tillexempel är helt ledig från läxor och annat plugg (vilket inte händer så ofta).
När det gäller låtar i spelningslistan har jag lite blandat. Den låten som är först och viktigast är "Beautiful Day", utan den hade jag aldrig skapat listan.

Min bästa spellista innéhåller bara U2-låtar!

Ursprungligen av Ollesallagetter:

Min bästa spellista innéhåller bara U2-låtar!

Mm. Min med (nästan alla mina spelningslistor innehåller bara U2)

  • Medlem
  • 2006-01-24 22:26

För att inte tröttna på bra musik så har jag en spellista som bara tar med musik som jag inte hört på en vecka.
Sedan även en lista med snabb musik som jag har när jag springer. Snabb musik = Heavy Metal, Metal, Power Metal m.m. (inte U2, vilka jag i och försig lyssnar på endel.)

  • Oregistrerad
  • 2006-01-24 19:05

Min mini är full, så jag har bara en ipod-markering

Kom på en annan bra spelningslista jag har: "10 mest spelade U2-låtar" (smart spelningslista)

Ursprungligen av ekko90:

Kom på en annan bra spelningslista jag har: "10 mest spelade U2-låtar" (smart spelningslista)

Jag såg att du e medlem på u2.se forumet! Trevligt..

  • Oregistrerad
  • 2006-01-28 18:13

Vilken U2 mani.
det finns annan musik vet ni.

jag har 2 bra en som heter Hip-Hop mest Snook å promoe
den andra e 40 best of u2 40 u2 låtar :D:D

Death/Black Metal! med in flames, marduk och arch enemy!

"25 mest spelade" är väll den bästa spelnings listan!

100 bästa låtarna

Creme De La Creme och Bäst Just nu

Creme De La Creme innehåller låtar som är bra och som inte lyssnats sönder (brukar vara c:a 80 låtar)

Bäst just nu innehåller helt enkelt det utsnitt som är bäst just nu, i den är det fem låtar nu

1
Bevaka tråden