Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ta bort pauser mellan låtar...

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en hel album där det är mixat, allt är såklart splittrat i olika mp3s, och när jag lyssnar på skivan genom Winamp, stereon och i bilen så byter den låt perfekt utan några som helst pauser eller små hack..

Jag förde över albumet te iTunes och markerare alla låtar som fanns i albumet, gick in i egenskaper och klickade i "ta bort pauser mellan låt" och nu när jag lyssnar genom Nanon så får jag upp problem.

1. de finns fortfarande pauser, man hör småhack när låten byts, har jag gjort fel sett för att ta bort pauser?

2. vissa gånger händer det att när ena låten håller på å ta slut så hoppar den in i nästa låt, men 15-20sekunder fram i låten ..så inte nog med att pausen/hack är där, utan också att nästa låt börjar 20 sekunder in i låten ...eller nått..så irriterande

1. Har du andra generationens Nano? Det är bara dom som klarar gapless playback.
What is Gapless Playback?

2. I iTunes eller i Podden? För det låter som Crossfade konstrar men det är bara iTunes som har den funktionen/buggen.

1
Bevaka tråden