Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ljudet efetr i filmerna

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur ska man göra för att inte ljudet ska vara så efetr i filmerna som jag lägger in i ipoden. Det e galet störande när munen rör på sej och sen kommer ljudet typ 2 sekunder efteråt.

Någon som vet vad man kan göra??

• Medlem
  • 2006-10-29 12:05

Inte för att vara spydig men vill du ha hjälp så kan du väl iaf engagera dig i att läsa igenom ditt inlägg innan du trycker 'send' (efetr??)

Förutsatt att konverterat filmen själv (om du köpt den så får du klaga där du inhandlat den) så behöver du sätta fps'en. Kolla vad din film har för fps och sätt samma i videora... Finns instruktioner här på forumet, sök på videora ipod konverter.

men orka , jag menade EFTER!

• Medlem
  • Storuman
  • 2006-11-11 17:52

Vad konverterade du videon med? Jag anväder Videora iPod-converter, vilket funkar jättebra med rätt inställningar. Jag hade samma problem som du i början, men ändrade inställningarna enligt dem på Videora iPod-converter-tråden. Sen dess har det inte varit några problem.. Har du videora så sök på videora här på 99pod för de rätta inställningarna. Har du nåt annat så sök på det.. Lycka till..

1
Bevaka tråden