Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

nano red

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hittade inget om detta på forumet...
Apple har släppt sin kanske snyggaste iPod-modell(!!! Jag vet, gillar ju min svarta iPod Video massor, men en _r ö d_ iPod goddamit!).
Checka in här:
Apple - iPod nano - (PRODUCT) Redâ„¢

oh la la den var ju snygg
då blir den vita, svarta och röda snyggast

plus att viss summa går till Gloval Fund i Afrika

• Medlem
  • 2006-10-13 18:01

Sjukt snygg!!
just vad jag tyckt skulle vara snyggt på nano G2/ iPod mini.
Synd bara att det är 4 GB och att man redan har en iPod mini 6 GB och tycker att det är för lite.

• Medlem
  • 2006-10-13 22:27

Åh, kan inte apple släppa en 8gigare med lite snyggare färger!!

:rolleyes: Tycker faktiskt att 8 Gbaren är jävligt onödig.... lägg till 300-400 kr och du får 30 GB

Hade iPod Video kostat så lite som den gör idag när jag köpte min Nano 4 GB i Januari månad, hade jag hellre köpt en Video givetvis..... men då var det för "stor" prisskillnad och min ekonomi var inte på topp....

I dagsläget är Videon 30 GB mest prisvärdast om man är uppe i 2500 kronors klassen redan, annars är Nanon perfekt!! Dock är 1G Nanon MYCKET snyggare, men det är min uppfattninh!!

Fast nu handlade ju tråden om den RÖDA versionen av Nanon!!

Som faktiskt verkar SJUKT snygg!!!! Kanske borde tjacka ett begagnat ex av en iBook på blocket för en 2000-3000 spänn och "lackera om" i rött och sen köpa en Röd Nano, Fatta vilken king man är då? Eller varför inte lackera om sin sprillans nya MacBook i rött?

HAHA! Men Rött är alltid hett!!

http://www.99pod.se/att-koepa-ipod/56923-bekaempa-hiv-aids-koep-en-ipod.html

Nåväl, vill inte på något vis klanka ner på trådskaparen

Ursprungligen av ztaafen:

http://www.99pod.se/att-koepa-ipod/56923-bekaempa-hiv-aids-koep-en-ipod.html

Nåväl, vill inte på något vis klanka ner på trådskaparen

Nu är ju inte 99mac och 99pod riktigt samma forum, mer som syskon.

Är det någon som vet hur mkt av inköpspriset som går till välgörenheten?
Den röda är iaf den snyggaste, lätt! :rolleyes:

näe, så fuck it!

• Medlem
  • 2006-10-15 15:46

Även om jag föredrar en vit nano alla dar i veckan (ingen g2 tyvärr...) så känns ju den här röda modellen jättebra ändå, bra att kunna bidra till bra ändamål samtidigt som man köper världens snyggaste mp3 spelare trots allt.

• Medlem
  • 2006-10-16 20:49

$ 10 är det iaf på den amerikanska Apple Store.

nu finns den som 8gb

• Medlem
  • International user
  • 2006-11-03 19:19

härligt, då kan man köpa den som julklapp, min syrra ville ha en 8gb nu kan man va snäll mot fler en henne om man köper den här:P

månadens julklapp kommer bli den röda nano'n
om inte de så komemr nano'n bli de

• Medlem
  • 2006-11-08 13:51

Mp3 spelare brukar ju ligga topp 3 på mångas önskelistor inför julen. Så i år hoppas jag verkligen att många som tar sig råd att köpa mp3 spelare till sina barn, flickvänner, pojkvänner eller kanske sina anställda, köper apples nano red. Då kan man ju faktiskt bidra med lite mer än bara en sjukt uppskattad julklapp. Och vem vill inte försöka vara lite "in the mood for charity" när det närmar sig jul?

1
Bevaka tråden