Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har en ipod nano 1a generationen och den har helt plötsligt låst sej. Även fast jag inte har holdknappen på å går de inte å trycka nånstans. Jag har testat att reseta den flera gånger via itunes men det funkar inte. Jag kan inte heller hålla in mittenknappen och menyknappen samtidigt. då händer ingenting. Den e helt fast. Snälla vet nån vad ja kan göra?
exakt samma sak med min nano
satt en hel natt med att surfa runt mellan olika forum men hitta inget konkret så ja öppnade upp poden och började pilla lite. upptäckte att det var glapp i hold kontakten och att om ja tryckte på baksidan av den så hoppa den igång. satte 7-8 lager av små eltejps bitar pure macgyver style på baksidan för "klämma" kontakten på plats med skalet och nu funkar den...än så länge
kanske till någon hjälp
verkar va rätt dött i det här forumet...men iaf
lycka till
ååh så äre för mig just nu och jag hatar det och blir skitsur på den! det förstör mina dagar. jag lyssnar på musik 10 timmar om dagen liksom och det är jättehemskt.