Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad har ni för tillbehör till er Ipod Video??

Tråden skapades och har fått 70 svar. Det senaste inlägget skrevs .

doppa plasten i lösningen och ta bort dammornet med ´fingret jättelätt.

VIll ni slippa dammkorn helt gör ni det bara i badrummet med vramvattenkranen på fullt.

Av connection kit (dockan, väggladdare, usb-kabel, tv-kabel, fjärrkontroll) ja ni vet säkert vad jag menar. sedan har jag sedan förut en väggladdare så har 2 sen ett par dj lurar, invisible shield hmm det var väl allt. Ska nog införskaffa mig ett par snygga högtalare med docka så det blir mer stil i rummet:) (ser rikare ut) haha:D billaddare (iCar Monster Charg) sedan har jag nyss köpt mig en Video G5a så ska köpa en ny iTrip eller radiosändare snart och sedan en camera connection eller vad den heter. Det var allt!:)

jag har ett laddnings ställ i plexiglas som jag har formgivit själv, har även väskor i läder,mocka och fårull

Shure e2c (hade dem iofs inna jag fick min iPod), väggadapter och snart ska det bli till att köpa en fjärr så man slipper ner i fickan och gräva efter iPoden hela tiden...

jag har ett par gamla tillbehör (ipod g4 40gb) och undrar om de fungerar med nya ipod video.

väggladdare (använder firewiresladd)
usb-sladd (för dator)
itrip
fjärrkontroll
italk

funderar på att köpa 60gb video på avbetalning men eftersom man inte kan ta avbetalning på under 6000 måste jag köpa till lite tillbehör.
är av connection kit bra och blir det bra bild?
jbl duet är de bra? risk för att de brummar (ska ha de vid nattduksbordet)
hur är ipod radio tillbehöret? känns lite dyrt
vilka skydd rekommenderar ni (som finns på applestor och har 24h lev? vad anser ni om nedanstående och räcker det bara med ett skydd?

zCover ISA för 60 GB iPod med video - is
Artwizz ScratchStopper för iPod med video

Ursprungligen av dammskog:

jag har ett par gamla tillbehör (ipod g4 40gb) och undrar om de fungerar med nya ipod video.

väggladdare (använder firewiresladd)
usb-sladd (för dator)
itrip
fjärrkontroll
italk

funderar på att köpa 60gb video på avbetalning men eftersom man inte kan ta avbetalning på under 6000 måste jag köpa till lite tillbehör.
är av connection kit bra och blir det bra bild?
jbl duet är de bra? risk för att de brummar (ska ha de vid nattduksbordet)
hur är ipod radio tillbehöret? känns lite dyrt
vilka skydd rekommenderar ni (som finns på applestor och har 24h lev? vad anser ni om nedanstående och räcker det bara med ett skydd?

zCover ISA för 60 GB iPod med video - is
Artwizz ScratchStopper för iPod med video

Varken itripen eller fjären kommer fungera för den nya iPoden har enbart ett hål ovanpå istället för två som tidigare

har en "iPod 30gb Video" med: Etymotic hörlura, 2 usb-sladdar (1 för laptop & 1 för stereo), usb-adapter för eluttag, universal dock, Apple kontroll & scratchstopp endast på baksidan.

*har beställt harman/kardons dockstation

ice>Link Plus

  • Medlem
  • 2006-11-18 09:58

Än så länge har jag bara införskaffat mig ett par D-Jays hörlurar och ett Agent 18 skydd (jag måste ha ett lite kraftigare skydd då jag jobbar i en verkstad.
Jag är dock på jakt efter en bra docka som helst ska fungera som både synkstation för datorn och kunna ladda ipoden utan att datorn är på. Några bra idéer?

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-11-18 23:38

Har en iPod Video 30 Gb sen i januari.. Till den har jag köpt:
* AV-Connection Kit (vägladdare, USB 2.0-kabel, dockstation, Apple remote, AV-kabel)
* En separat väggladdare (likadan som följde med i AV-Connection Kit)
* Koss Sparkplug In-ear (dom nya vita med dom nya kuddarna)
* Nya iTrip Auto (den lilla svarta iTripen med billaddare)
* Vitt silikon fodral som jag inte minns vad det hette
* iSkin eVo3 Atomic Green
* Invisible Shield
... O så ska jag köpa dom nya originalhörlurarna till iPod så fort som möjligt, på dom gamla medföljande hörlurarna har kabelhöljet gått sönder.

  • Medlem
  • 2006-11-22 18:08

Jag har köpt... Koss porta pro hörlurar , väggladdare , invisibleshield, fm sändare.
Allting är så jävla bra. speciellt fm sändaren !

Bevaka tråden