Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

spellistor lägger till låtarna en gång till

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag har redan alla befintliga låtar på min ipod video, men så när jag ska lägga till spellistor då vill den lägga till dom låtarna som finns på den listan en gång till, vilket kommer resultera i väldigt många dubletter, varför är det såhär, jag har manuel hantering aktiverat

Mitt tips...

Hej...jag använder Anapod Manager för att föra över och hantera all min musik i iPoden och varje gång jag ska föra över en ny spellista, så hoppar den helt enkelt över dom som redan finns i iPoden, således slipper man dubletter, men låtarna finns ändå med i alla nya spellistor du gör/för över!).

Det som är bäst med Anapod tycker jag, är att du helt enkelt bara högerklickar på en vanlig winamp-playlist i utforskaren, och klickar "skicka till ipod" och den för över alla låtar och skapar samma spellista i iPoden, enklare än såhär kan det inte bli!

Programmet och info hittar du här: www.redchairsoftware.com/anapod

Hoppas det var till någon nytta...och att du testar detta!

Mvh.: Henke i Skåne

har redan testat anapod, men det går att föra över en låt åt gången!!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-11-22 19:39
Ursprungligen av pimmen:

har redan testat anapod, men det går att föra över en låt åt gången!!

Är inte det en begränsning i trial-versionen?

Dags att prova autosynk då? Och naturligtvis bara markera de spellistor som du är intresserad av.

En låt åt gången...? Förstod inte riktigt vad du menade...men gör du inställningarna rätt i programmet sköter den allt!

/Henke

1
Bevaka tråden