Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem med recover

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag fick ett problem med min ipod da den hangde sig. Testade att gora en egen aterstallning och fick upp en rubrik pa skarmen som sa att jag skulle gora en aterstallning via itunes. Koppla in ipoden i itunes och borjade gora en aterstallning till fabriksintallningarna. Allt verkade vara frid och frojd till aterstallningen va fardig. Men efter detta sa gar det inte att fa igang ipoden igen, hander inget om jag kopplar in den i datorn eller vagguttag. Funkar inte att trycka ner meny select heller. Horde iofs att harddisken snurrade lite vid nagot tillfalle men skarmen forblev svart.

Ar det nan som vet hur detta problem kan losas?

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-11-29 22:06

Hm ja du verkar ju ha gjort allt du kunnat göra.. Då återstår väl bara att be Apple om hjälp, dom gör det ju gratis om du har kvar garantin på den..

Det va ju just det . Garantin gick ut for en manad sen... Lite surt. Finns det stalle man kan ga in pa och laga den runt gbg?

macforumverkstad

Macforum har en verkstad på Föreningsgatan 31, uppför backen bakom schillerska gymnasiet.

1
Bevaka tråden