Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ifrogz, Snygga Ipod Skydd

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är så jävla glaad, här är min nya ifrogz till min ipod,

försöker lägga upp bilder, men de funkar inte....

hoppas hoppas

har ni frågor? , ställ dom dåå

Ursäkta, men det där var verkligen skitfult. Har det nån speciell funktion förutom att skydda mot repor?

Tja vad säger man smaken e som baken:D Har själv kollat på det här med ifrogz hur mycket kostade det när du beställde?

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-03 16:10

Hej jag har också funderat på det där, men eftersom jag har en iPod 30 gb så tyckte jag att det inte var värt om man var tvungen att ha ett "inlägg" i fodralet för att det skulle passa. Ganska dyrt va det också, så jag köpte ett vitt silikonfodral istället som gick sönder.. Just nu har jag ett grönt iSkin eVo3 till iPoden + IS.
ipodnamazi: Har du 30, 60 lr 80 gb? Följde det med nåt skydd för skärmen?

http://www.99pod.se/tillbehoer/
?!?
Varför inte posta där?
Har inte alla tillgång till alla delar på forumet?

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-03 22:08

Hm, ja. Dom kommer nog att flytta forumet dit..

hehe, men jag är en sådan pimp my things...färgen blev lite annurlunda här än på verkligheten... de kostade 400spänn (!) , jag har en 30gb, och den skyddar mot repor och vatten... jag tycker att den funkar jättebra... tog två veckor innan man fick den... har även köpt så att man ska ha den under vattnet (vadå onödigt ?)

Ursprungligen av ipodnamazi:

har även köpt så att man ska ha den under vattnet (vadå onödigt ?)

Jo, han/hon skrev faktiskt precis det. Men det kan kanske hända att den här referensen är till ett annat fodral som han/hon också har, som de facto är vattentätt. Allt annat verkar vara ett snart dyrbart självbedrägeri (när personen i fråga badar första gången och upptäcker att musiken stannade).

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-07 17:54
Ursprungligen av Panders:

Jo, han/hon skrev faktiskt precis det. Men det kan kanske hända att den här referensen är till ett annat fodral som han/hon också har, som de facto är vattentätt. Allt annat verkar vara ett snart dyrbart självbedrägeri (när personen i fråga badar första gången och upptäcker att musiken stannade).

Hehe jo, det vore ju verkligen onödigt..

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-04 21:04

Jaså? Men det ser ju ut att vara öppet för skärmen och klickhjulet? Förresten är det inga hål för Hold-knappen eller USB-utgången?

haha, de e inte direkt gjutet, de oranga går att flytta lätt, sen är de hål hål så att man ska komma åt dom :D, och skärmen har ett plast skydd och klickhjulet, men jag orka bara inte lägga de på den

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-07 01:40

Okej, men hur ska du då göra för att kunna ha den under vattnet utan att den läker in vatten?

iNerd:
Han skrev väl ingenstans man kan stoppa ner den UNDER vatten?!?
Bara atta den skyddar mot vatten.
Vad nu det betyder.
Och vad nu det nu är bra för...

1
Bevaka tråden