Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Glapp i hörlursutaget! ;/

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2006-12-02 12:27

Nu har jag anmällt en service! men vet fortfarande inte om jag har garanti kvar? ;/ kommer det att kosta mig en massa om jag inte har d?

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-02 23:03

Haha de va smart Simpanovic! Jo, Zinko, har du ingen garanti kvar kommer det att kosta dig 900 kr/timmen plus frakt tur och retur till Nederländerna..

  • Medlem
  • 2006-12-03 15:35

Ajdå d vart mkt d ;/ hur kollar man om garantin har gått?

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-03 15:57

Du går in på Apple/Support. Sen ser du nere till höger "About Your Support Coverage".. Där skriver du in ditt serienummer. Här är länken: Apple - Support
Lycka till!

  • Medlem
  • 2006-12-03 18:49

Grymmt har garanti kvar men det står att man måste ha kvittot kvar kollar dom kvittot efter reperationen?
Tack för hjälpen speciellt t iNerd

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-03 21:47

Hehe varsågod Zinko! Hm, stod det på internet hos Apple att du måste ha kvitto eller? När jag beställde service via telefon (vilket jag gjort 2 ggr) frågade de bara efter var och när jag hade köpt iPoden och vad jag hade för serienummer.. Sen var det liksom inget mer med det, resten kollade dom väl via serienumret..

Hej.

Jag hade också glapp i hörlursuttaget.
Köpte min iPod på elgigantens nätsida. Sen åkte jag till Oslo och det var där den gick sönder. Men jag bara gick in i en apple store och sa vad felet var så tog dom emot den. Hade inget kvitto med mig.
Sen dröjde det 2 dagar så fick jag en helt ny.
Jag har aldrig registrerat min iPod någonstans.

  • Medlem
  • 2006-12-07 20:40

Åhh grymmt! vart ligger apple store i sthlm?

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-07 23:40

Oj ingen aning, men du kan ju alltid kolla på hitta.se - hitta företag, personer, mobilnummer och kartor

  • Medlem
  • 2006-12-14 22:45

Tack så mkt för hjälpen! fick hem ipoden idag helt ny o färsk

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-16 19:51

Ok, trevligt att det fixade sig..

Bevaka tråden