Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Se artist först i spellistor, eller är ipod världens sämsta köp?!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur gör jag för att i spellistor i Ipoden, tex 100 senaste tillagda låtar, se artistnamnet först följt av låtnamnet, istället för enbart låtnamnet (som det envisas med att visas i min ipod). Om detta inte går att lösa tycker jag ipod är världens sämsta köp!!

Vad har du för iPod?
Jag köper den kanske billigt av dig om den är så dålig...

Jag hoppas att den inte är så dålig som den verkar, vill därför ha hjälp. Jag har en svart 80gb, köpt för 2400 kr i hong kong!

Vad är egentligen sssååååååååå dåligt att du inte kan se vilken artist det är i spellistorna(mer än när låten spelas då)?
Hur har du tänkt att använda spellistorna?
För det mesta vet jag ju vilken artist som har gjort vilken låt(javisst, har jag hurt med Nine Inch Nails OCH Johnny Cash i samma spellista blir det ju "krångligt").
Annars HÖR jag ju vilken artist det är när jag väl kommer till resp låt.
Personligen använder jag inte spellistorna för att bläddra och välja ut låtar inom(det har jag ju redan gjort TILL spellistan), utan använder mig i sådana fall av biblioteket.
Du får gärna förklara VARFÖR det skulle vara så dåligt...

Om jag tex vill lyssna på de två hundra senaste låtarna (jag har inte hunnit lära mig vilken artist som gjort vilken låt). Jag vill då i spellistan se vilken artist det är utan att först behöva starta låten (jag vill inte alltid bara lyssna på alla låtar i listan rakt av, utan vill kunna välja inom listan).. Det är så jag lyssnar på musik, liksom min tjej lyssnar på musik, liksom min brorsa. Tänker vi alla fel, eller??

Hade du gjort lite efterforskningar kring det hela så hade du sluppit det här problemet.

Svaret popmartin är att du ändrar på id-taggen och skriver in artistnamnet tillsammans med låttiteln. Det ska lösa dina problem.

1
Bevaka tråden