Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snälla hjälp - problem att se video

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-12-13 21:36

Köpte en iPod video 30gb i dag, jag convertera min film (avi) till mp4 allt gick bra men när jag la till den på iPoden och skulle spela den så gick det en halv sekund om inte mindre så stängdes den av har testat med flera filmer händer samma sak, plz hjälp mej... om detta redan har frågats kan du väll vara snäll att länka det inlägget, för hittar det inte när jag söker.

  • Medlem
  • 2006-12-14 00:03

Har tittat där men får inte ut nåt av det... kan jag ha för stor upplösning så inte min mp4 klarar det ?

Hur ska vi kunna lista ut det när du inte ger nån som helst info om hur du gått till väga?

  • Medlem
  • 2006-12-14 00:39

Jag fick igång en musikvideo... men inget annat...

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-14 17:59

Testat återställa iPoden? Vad konverterar du videorna med? Om du söker på "iPod Video-converter" hittar du de bästa inställningarna för konvertering..

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-12-15 08:01

Jag har förtydligat rubriken i denna tråd. Tänk gärna på att skriva tydliga rubriker som förklarar vad inlägget handlar om. Det gör att fler personer hittar till tråden och att ni får hjälp snabbare.

I feel you need a ipod video converter software for youself.

Vem fan köper programvara från sånna sajter?

Uppdatera iPod!
Det är problemet.
Om du redan har gjort det så återställ iPoden..

1
Bevaka tråden