Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Apple-mobil i januari 2007!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-22 10:59

Ni har väl alla hört ryktas om en mobiltelefon från Apple? Många säkra källor har nu bekräftat att ryktena är sanna! Apple-mobilen, eller iPhone, väntas släppas redan i januari 2007!
Här är en av många prototyper på hur iPhone kommer att se ut:

Se även DAGENS PS.SE - "Iphone släpps i januari"

  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-22 11:53

den lär ju inte heta iPhone i allafall för att den släpptes ju i måndags av Linksys

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-12-22 15:06

Precis. Och detta är tredje inlägget jag ser från iNerd i ämnet... lite mer faktakoll vore inte fel.

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-23 02:06
Ursprungligen av Spyder:

Precis. Och detta är tredje inlägget jag ser från iNerd i ämnet... lite mer faktakoll vore inte fel.

Hm, lite faktakoll? Jag fick reda på det här via ett mail från pricerunner, som i en html-version visade PS-artikeln i mailet (är medlem hos pricerunner).. Då tänkte jag liksom att det måste vara sant, eftersom pricerunner är ganska så seriöst.. O man vet att Apple beställt 12 miljoner mobiltelefoner (varför?) och sökt tillstånd eller nåt att tillverka en produkt med slittåligare yta, antenn och knappsats.. Liksom det kan ju inte vara så mycket annat än en mobiltelefon! Antingen så är jag lättlurad eller så stämmer ryktena.. I alla fall så hoppas man ju att det är sant!

Är det där sant flyttar jag till Algeriet efter att ha ätit upp min egen sko.

1
Bevaka tråden