Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

I stället för iTunes

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-04-10 13:29

Jag får spel på iTunes, strul med att lägga in filmer och musik samt användarovänlig.

Har någon förslag på andra program tilliPod sun fungera bättre och då kanske utan storebrorsfasoner så man kan flytta musik från sin iPod till datorn.

Bengt

  • Medlem
  • 2006-04-10 13:36

Jag kör anapod manager från Red Chair software, funkar hur bra som helst. Du kan flytta musiken hur du vill och storebrorsfasonerna är helt borta.

Jag rekommenderar det starkt.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-10 13:49
Ursprungligen av M1FFo:

Jag kör anapod manager från Red Chair software, funkar hur bra som helst. Du kan flytta musiken hur du vill och storebrorsfasonerna är helt borta.

Jag rekommenderar det starkt.

Kollar den, jag har haft program helt anpassade för PC-förut när jag hade mp3 spelare av annat märke förut och de var väldigt smidiga och användarvänliga, mac har jag svårt för trots att jag jobbat på reklambyrå och kört med mac sedan åttiotalet för att sedan gå över till PC och åter till mac 2000 för att på nästa jobb gå tillbaks till PC. Hade iPod för fyra år sedan men den funkade inte med ME utan blåste hela systemet och nu tillbaks med iPod.

Buggigt tycker jag och att de tar 500:- för att svara på en fråga på supporten tycker jag suger, tänk att ringa vilken annan produktsupport som helst och bli avkrävd 500:- för varje fråga.

Testar anapod.

  • Oregistrerad
  • 2006-04-10 17:23

Anapod är tillräckligt bra, lite querky men ljusår bättre än iTunes. I alla fall om man vill ha normal filhantering vilket är iTunes svagaste sida. Kör själv Anapod och tycker att det duger bra.

funkar anapod manager med filmer också? altså går det bra att lägga till filmer på ipoden med det programmet?

finns det något bra program för att sätta in filmer med elr?:confused:

Ursprungligen av saider0:

finns det något bra program för att sätta in filmer med elr?:confused:

För att lägga in filmer på iPoden menar du? Jaa, varför inte iTunes??

1
Bevaka tråden