Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes på olika datorer.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-12-29 03:55

Hej. Jag har Itunes på 2 olika datorer, en bärbar och en vanlig, när jag nu har använt den bärbara i ett tag för jag inte haft tillgång till den vanliga. Så har jag inte haft några problem men nu när jag ska koppla i ipoden till den vanliga, för jag har lite ny musik på den, är jag orolig att den kommer uppdateras och allt som inte finns i itunes på den vanliga dator kommer försvinna. Finns det något sätt så man kan göra det så man bara för över låtar som är nya och inte tar bort de som inte finns.

Säg att det är ett SKÄMT!!!!!!!!!!!!!!!!
Är det så?

Det finns kanske enmiljontrehundratusenfemundrtvå trådar om detta redan som man LÄTT hittar om man SÖKER ( http://www.99pod.se/itunes-oevrig-mjukvara/57011-uppmaning-anvaend-sokfunktionen-innan-ni-postar.html )!!!
Och du startar en NY!!!

Jag börjar tro att folk kommer in här och startar trådar på nytt på nytt på nytt på nytt på nytt på nytt OCH på nytt, enbart för att driva med folk härinne.
Är det så?

Edit:
Dessutom måste jag ju fråga - LÄser folk MANUALEN till iPoden innan de använder den/kommer med frågor här?!?
Jag tänker på att svaren på typ 50% av allt som frågas här oftast finns nånstans där.

vilken plåga du e plague. Om eran sida hade varit det minsta användarvänlig hade folk inte behövt skapa nya trådar.här skall du få en ny tråd din arroganta datanörd.du e en böld på människosläktets arsle.

Ursprungligen av pepppe:

vilken plåga du e plague. Om eran sida hade varit det minsta användarvänlig hade folk inte behövt skapa nya trådar.

"Eran sida"?!?

Icke användarvänlig? Det finns en bra sökfunktion samt en bra FAQ, vilken har länkar och tips om det mesta folk kommer in och postar nya frågor om. Varför gör man då detta?
Är det bara ett resultat av den speedade ADHD-generationen som förväntar sig inte behöva göra något själva och få allt serverat på ett guldfat, eller någon helt annan anledning?
Jag tror nämligen det skulle vara smidigare och folk skulle få bättre och snabbare svar om de sökte upp dem, istället för att posta samma sak om och om igen och behöva sitta och VÄNTA på att någon ska komma med svaret.
Det allra mesta finns ju faktiskt besvarat här någonstans redan(och återigen
- i m a n u a l e n).

Citat:

här skall du få en ny tråd

Ok, vart?

Citat:

din arroganta datanörd.

Jag är verkligen ingen datanörd, men jag kan:
1. Läsa en manual
2. Läsa förhållningsregler/uppmaningar på ett forum
3. Söka på ett forum

Bahaha pepppe blir slaktad av theplague :P:D

Och fahl: Det är faktiskt så att frågan du ställde kanske är den mest frekvent ställda frågan här på 99pod.
För att lösa problemet får du göra så att du uppdaterar din iPod manuellt hela tiden på bägge bibliotek. Men som sagt, sök om du vill veta mer.

Ursprungligen av theplague:

Det allra mesta finns ju faktiskt besvarat här någonstans redan(och återigen
- i m a n u a l e n).

Ahhh:D The Holy Manual XD

ooooooh

Hell is other people

1
Bevaka tråden