Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är "testwmv" för process?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
undrar om något vet vad "testwmv" är för en process. Har sett den två gånger. Andra gången nu för nån vecka sen när jag installerade säkerhetsuppdateringen (tiger). Efter jag startat om datorn fanns det en testwmv process som låg på runt 60% cpu användning i några minuter innan den försvann. Första gången jag stötte på processen var när jag körde panther i december. Efter det att jag installerat den säkerhetsuppdatering som kom ut då så sket sig hela mitt system pga av just denna testwmv. Efter installation så låg den processen på 100% och ville inte försvinna. Samtidigt som denna process låg och blockerade så låstes systemet på så sätt att jag inte kom åt mitt nätverk eller någon av mina usb-diskar. Vilket resulterade i att jag fick formatera om utan att kunna göra en backup (jo, cd-brännaren va oxå oåtkomlig). Ringde applesupporten men dom kunde inte hjälpa mig .. så nu undrar jag helt enkelt om det är något här som vet vad detta är för en process och vad den gör.

Även om det inte är så aktullt för min del nu eftersom jag installerat om systemet så kanske det finns någon annan som vill kommer i sammma sits någon dag .. och när jag sökte efter hjälp så fann där ingen information att hitta .. sen är man ju nyfiken så klart

/cF

Senast redigerat 2007-01-12 12:08

Förtydligade rubriken.

1
Bevaka tråden