Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny modell snart?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag har tänkt köpa en ipod video 30 gb nu snart, men tänkte om nån vet om apple kommer att släppa nya modeller snart? om det är värt att vänta någon månad eller så...

Alfred

Som alltid med iPod är detta helt oförutsägbart. Jag tror det kommer närmare sommaren, men innan iPhone kommer.
Men som har spekulerats i kan man misstänka att de väntar till ett bra tag efter iPhone är ute för att få alla ny-tekniksugna att köpa den.
Dock lever den inte upp till det utrymme som iPodarna idag gör, så det är som sagt en fråga om att gissa.

Äsch köp den du. Det är en sjukt bra spelare som oavsett uppföljare håller måttet. Du lär i alla fall få vänta minst ett halvår. Sannolikt hösten isf.

okay! tack för svaren

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-14 19:32

men asså, ipod g5 2gen kom ju ut nyss den kan inte komma fören till vintern.

Den kommer nog i September-Oktober. Köp 30 gigarn och var glad med den. Den kommer inte bli sämre sen bara för att en 6G kommer ut.

Som jag skrev i en annan post så går det rykten om en ny widescreen iPod UI som kommer antagligen släppas innan Iphone, framförallt i Europa kring Juni.

Men det är bara rykten som sagt fast klart intressant
http://www.idg.se/2.1085/1.92336

I den artikeln finns det även en länk till MacScoop

1
Bevaka tråden