Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ikoner försvinner, fönster flyger

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-12 18:54

Varför har mina ikoner till mappar förvunnit?
Vid omstart kom EN tillbaka men saknar fortfarande vissa. Det gäller alltså 'original'-ikonerna för t ex Program, Bilder, Filmer osv som ligger till vänster när man öppnar hårddisken.
Kanke en dum fråga men jag vet faktiskt inte vad som är problemet. Överhuvudtaget uppför sig min mini lite småskumt, inga stora grejer men ganska irriterande. T ex så när man markerar ett fönster på listen så flyger den ned i docken fast jag inte dubbelklickat. Likaså när jag ska skriva eller flytta markören så markerar den hela ord el meningar fast jag INTE dubbelklickat och raderar ibland det markerade. Vad är det??

Hej. Jag undrar om gu har bara fel på musen... testa att byta den tillfälligt.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-14 14:58

Hej! Jag har bytt mus 3 ggr, hjälper tyvärr inte. Detta problem gör mej tokig! Kan inte jobba i PS eller Bridge, hela tiden öppnas bilder som jag bara kollar igenom som om jag DUBBELKLICKAT vilket jag inte gjort. Går ju inte att jobba när man hela tiden måste stänga filer som öppnats i camera raw eller PS!
Mycket tacksam för all hjälp!

1
Bevaka tråden