Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

en jävla röra i min ipod

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2007-01-12 22:56

I vanliga fall har jag min 5.5g Ipod i min laptop där jag har manuell överföring av filer(ingen synkning altså). Däremot när jag vill lägga över filmer ansluter jag den min stationära, även där utan synkning.
Men idag när jag hade lagt över filmerna hade itunes ställt till det rejält i podden. Alla filmer, ljudböcker, podcasts och serier ligger nu under musik.
Hur fan kan de bli såhär och hur fixar jag skiten:confused: ?

Tacksam för hjälp!

Har du testat att återställa iPoden?

Ligger inte alltid podcasts, ljudböcker och mp3or under musik? Så har jag det ialf, inte hittat något sätt att lösa det på. Sen kan jag se ljudböckerna under ljudböcker och endast podcasts under podcasts.

Vore förvisso guld att slippa höra en fil mitt i en bok när man slår på random på allt i musikmappen!

inte med på blandning

Det går att fixa gå in på alla dina ljud böcker, höger klicka på de filer du inte vill skall komma med vid en blandning - å välj "visa info" välj där efter "hoppa över vid blandning" en liten kryss ruta längst ned å till höger.
Om du gör det fil för fil t,ex. om du har stora ljudboks filer så ligger samma box under fliken "alternativ"

Hoppas att detta hjälper

1
Bevaka tråden