Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kurstips i Indesign/Photoshop?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-01-16 18:20

Hej!

Flickvännen är lite sugen på att gå någon typ av kurs i grafisk produktion, gärna med inriktining på mjukvara såsom Adobepaketet (Indesign/Photoshop). & jag ska välvilligt erkänna att jag är lite småsugen själv. Är det någon som har ett bra tips? Platsen är fördelaktigt Stockholm (eller på nätet).

Tack på förhand.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2007-01-17 13:03

IRL-kurs

Ursprungligen av FrrH:

Hej!

Flickvännen är lite sugen på att gå någon typ av kurs i grafisk produktion, gärna med inriktining på mjukvara såsom Adobepaketet (Indesign/Photoshop). & jag ska välvilligt erkänna att jag är lite småsugen själv. Är det någon som har ett bra tips? Platsen är fördelaktigt Stockholm (eller på nätet).

Tack på förhand.

Hej;

Vill verkligen rekommendera HIGH!

Mikkel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-17 13:35

Om det är seriöst, skulle jag rekommendera Forsbergs skola
Om det handla om en initiering till området finns det en massa nyttigt på nätet som nämnes

/Tangen

  • Medlem
  • 2007-01-17 23:07

För min del räckte det med en sexveckors fördjupningskurs på folkuniversitetet (den kändes grundläggande för mig, nybörjarkursen är om man saknar datorvana helt), och efter det var pandoras box öppnad. Den kostade inte så mycket heller (runt 2000:-), och har betalat sig många, många gånger om.

1
Bevaka tråden