Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod problem.

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gislaved
  • 2007-01-18 19:44

Tjing.

Jag har en svart liten iPod nano av den första modellen som kom ut, och nu efter sisådär 8-9 månader har jag fått världens problem. NEJ, inte barn. (xD)

Det är såhär. Minnet på min iPod ligger på 1GB, och jag har inte lagt in några konstiga extragrejer som typ, eh, ja, vad man nu kan lägga in, utan det har bara varit låtar och någon enstaka bild. Jag har inte heller använt de där kontaktgrejerna och almanackan och det.

I förrgår fick jag då för mig att jag skulle tömma iPoden på alla filer, för den hade strulat och hållit på innan och ville inte lägga in mer än tio låtar, och det hade vart brist på plats även ifall jag bara hade haft en eller två låtar i.

När jag då hade tagit bort varenda bild, och varendaste låt från manicken, så står det helt oväntat;

Använt minne; 755,6 MB (Jag har ingen koll på det där med MB och KB och allt vad det heter.).

Jag blev helt förvånad och började leta genom "felet" överallt där man kunde leta i iTunes, men hittade inga andra filer än de jag hade tagit bort.

Så, min fråga är. Hur gör jag nu om jag vill kunna använda de där 755MB som jag inte har någonting på? Kan man återställa hela iPoden på något vis och bara tömma ut alla filer som finns?

• Medlem
  • International user
  • 2007-01-19 08:01

jo du kan återetälla den i iTunes, tryck på återställ på den första sidan som kommer upp när du kopplar in iPoden,

1
Bevaka tråden