Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

8 Gb nano

Tråden skapades och har fått 26 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

kanske har varit uppe förut, men undrar om detta verkligen funkar

http://www.multiarcade.com/

hmm! Sitter det inte två st 2gb-kort i fyra gb modellen?
Verkar inte troligt...

Ursprungligen av Baltazar:

kanske har varit uppe förut, men undrar om detta verkligen funkar

http://www.multiarcade.com/

Självklart funkar detta INTE. Skulle gissa på att det bara saboterar

Ursprungligen av ekko90:

Självklart funkar detta INTE. Skulle gissa på att det bara saboterar

Varför är det helt självklart att det inte fungerar?

Ursprungligen av Pantern:

Varför är det helt självklart att det inte fungerar?

Men testa då. Men det är väl precis lika självklart att det inte skulle fungera som det är självklart att det inte fungerar :rolleyes:

haha, säkert!

Det finns en plats ledigt och köper man rätt minnen och hårdvaran i övrigt är anpassad för detta så kan detta mycket väl fungera.

Oj! Första gången jag kollade på länken lade jag inte märke till att man kunde scrolla ner. Jag trodde att det var någon mjukvara man skulla installera på nano'n som skulle göra att man fick mer minne.

Så fel det kan bli, jag tar tillbaka det jag skrivit ovan.

Det ser inte ut att vara likadana kort som de sätter i..
Det ena heter samsung 537 som på första bilden sitter till höger.
Det andra är samsung 549 som på andra bilden sitter till höger och samsung 537 sitter till vänster.
Varför byter de plats tror ni?

  • Oregistrerad
  • 2006-01-20 19:20

han kanske tog u det och byte plats?
aja, jag väntar nog hellre tills apple kommer med en 8gb nano

Aja. Jag skulle inte för mitt liv få för mig att öppna min vackra svarta lilla pryl!

Inget som sett hur man tar isär Nanon snyggt? Borde som till mobiler komma ut orginalskal eller bättre pirat på marknaden tycker man?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-22 11:29

den är som en plåtburk, bara att bända försiktigt längs kanterna..

Du xtrem ! skulle du inte kunna pröva den här guiden:p? det vore väldigt kul att se om det värkligen funkar!

Varför skulle någon prova det?
Risken är ju stor att den går sönder, och så kul är det väl inte att köpa nya iPods?

Men xtrem är ju ipod.se ägare! han kanske kan testa om det går och kanske en recension och en guide kommer upp.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-01 20:26

men vilken nano ska han skicka i väg då? han lär väl inte skicka i väg sin egen, om han nu har non;P

Skulle ju vara intressant om han själv hade visat sin NANO med dessa 2 korten i satta, tror bara att han snackar skit rent ut sagt....

Va? asså är det bara jag som tror att det funkar här eller? är alla andra så pass avundsjuka eller?

  • Medlem
  • 2006-02-03 16:12

Jag har för mig att jag läste på en hemsida att iPod nano 2 GB hade 2 st 1 GBs kort och iPOd nano 4GB hade 2 st 2GB kort.
Det var några som hade disekerat en nano efter att de hade testat vad den tålde. Så om det är så så fungerar ju inte detta.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-01-18 16:40

det finns bara ett kort i en 4:gigare

  • Medlem
  • International user
  • 2007-01-18 17:23

nej det gör det inte, 2st 2gb kort

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-01-20 11:34

men måste ni va så envisa...ta en titt på den här videon så fattar ni

http://www.youtube.com/watch?v=UamycztRUt8

Jävla VirusSida !!! När jag gick in på den poppade det upp fler å fler fönster av den hela tiden!! KLICKA INTE!!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-01-21 21:16

vahhh! de e inte alls så när ja trycker...din data e cp,har fått virus i sig förut

hehe nej. Musen glappade:P Sorry:D

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-01-23 20:19

big grin

1
Bevaka tråden