Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag såg just WWDC 2006 State of the Union. De nämner att QTkit capture API i Leopard kommer att stödja USB (VDC). Jag hoppas att det betyder att USB-kameror kommer att fungera fint med Leopard.
Jag såg just WWDC 2006 State of the Union. De nämner att QTkit capture API i Leopard kommer att stödja USB (VDC). Jag hoppas att det betyder att USB-kameror kommer att fungera fint med Leopard.
Apple kommer väl säkert intergrera "nya" isighten i "nya" ACD'a. Så deras säljpitch kommer säkert vara nått i still med: "Varför köpa 2 riktigt bra saker separat när du kan köpa 1 sak med allt det bra intergrerat?"
**Det där ser bra ut i mitt huvud just nu, men jag har jobbat sedan 8 imorse och jag börjar blir sjukt trött.
Kollade blocket. Priset är bra högt. Bristvarupris? Tror mig minnas nypriset låg på under 1000-lappen innan kameran försvann från Apple sidorna, eller hur?
/lbywallin
Kanske dyrt men inte orimligt för en kamera i nyskick om man behöver den. Vissa exemplar har gått för högre pris på internetauktioner.
Fick förresten många svar på annonsen!