Tänkte föreslå PC City i Sickla (tekniskt ligger det i Nacka, ja men det ligger 5 min från Slussen, så det är inte väldans långt bort). De har en bra Mac-avdelning och tangentbord finns det gott om som funkar till Mac och jag har sett att de har Apples tangentbord bland tangentborden. Öppet 11-17 på söndagar.
Det går ett tåg från Slussen som heter Saltjöbanan ca var 20 minut på söndagar och det går även buss 401 och 403 (eg alla bussar mellan 400 och 422 vill jag minnas, men kolla gärna innan du hoppar på en.
http://www.sl.se/
Åker du bil från Slussen förbi färjorna, lägg dig i "högraste" filen direkt efter Danvikstull, då det inte är bussfil längre. Tag första avfarten "Sickla", rakt fram i rondellen, första höger (Sickla Industriväg), vänster i nästa rondell - följ skyltar "Stormarknad".
Kommer du från Årstahållet utmed Södra länken, följ skyltar "Sickla Industriområde" i den första rondellen så är det höger, i den andra är det rakt fram (följ skyltar "Stormarknad".
I övrigt så finns Humac (Västermalmsgallerian vilket är korsningen mellan St Eriksgatan och Fleminggatan) öppet 11-17 på söndagar.
InWharehouse ligger på Birger Jarlsgatan 6 (precis brevid Riche och kanske 60 m från Nybroplan). Öppet 12-16 på söndagar.
MediaMarkt har öppet 10-(nånting, syns inte i webbläsaren) på söndagar och ligger i Kungens Kurva.