Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får man göra så här???!!

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Man borde fan få fängelse för sånt här :eek:

Länk

  • Medlem
  • Botkyrka
  • 2005-09-17 18:28
Ursprungligen av H3CTOR:

Man borde fan få fängelse för sånt här :eek:

Länk

Tycker det är bra att de gör ett ortentligt tålighets-test...De flesta andra testerna testar bara själva funktionerna på spelaren...nu vet man hur mycket den tål...Det skulle du ju inte göra annars...

  • Medlem
  • 2005-09-17 18:29
Ursprungligen av H3CTOR:

Man borde fan få fängelse för sånt här :eek:

Länk

Ursäkta men.. Hur fruktansvärt larvig får man bli H3CTOR?
Känns det som något man bör hetsa upp sig över?
Töntigt var ordet.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-01-29 14:47
Ursprungligen av armis:

Ursäkta men.. Hur fruktansvärt larvig får man bli H3CTOR?
Känns det som något man bör hetsa upp sig över?
Töntigt var ordet.

instämmer

Ursprungligen av fedi-93:

instämmer

Om du läser vad dom andra har skrivit så ser du att den saken var utagerad redan. Då behöver du inte hålla på å hacka i efterhand.

Suck, jag var inte jätteseriös om du tror det. Känns bara jobbigt när man sitter här o väntar på att sin egna ska levereras o dom gör allt för o förstöra den.

Dessutom, känns min åsikt som något att hetsa upp sig över? :S

hahaha, jag håller delvis med dig Hector, men jag tycker det är bra att de testar hållbarheten. Att kunna köra över den med en bil utan att den slutar spelar är verkligen ett gott argument. Det kommer jag dra för mina polare ofta när jag fått min nano

  • Oregistrerad
  • 2005-09-17 18:55

Det är ju bra att de testar den ordentligt! Även om det kanske inte är så troligt att någon kommer köra över min nano så känns det tryggt att veta att den ändå funkar efter

Hehe, mm de e klart men ändå

  • Medlem
  • Rimbo
  • 2005-09-20 18:14
Ursprungligen av H3CTOR:

Man borde fan få fängelse för sånt här :eek:

Länk

Jag läste det för en tid sedan, och visst såg det otäckt ut. Ärligt talat mådde jag lite illa av det. Men, preics som andra skriver, det är roligt att se en hårdvarutest som går hela vägen. Allt för många "stresstester" går ut på att en pryl får falla ungefär tre centimeter.

En mycket kontroversiell recension, i alla fall gällande de starka bilderna. Som tröst kan dock nämnas att sidan i övrigt innehåller mång intressanta artiklar, magnifikt uppdaterade och många recensioner av produkter som är någelunda aktuella. En bra sida, helt enkelt.

Jag kan inte ärligt påstå att jag ser framför mig hur min kommande iPod blir överkörd av en bil, när jag täcknar försäkringen på den. Dock är det en bra recension, sådana måste finnas. IRL tester. Det är lika väsentligt som att en nätsidas "FAQ" ska innehålla frågor som användarna faktiskt frågar , inte vad man önskar att dom hade frågat.

Ursprungligen av dalo:

Jag läste det för en tid sedan, och visst såg det otäckt ut. Ärligt talat mådde jag lite illa av det. Men, preics som andra skriver, det är roligt att se en hårdvarutest som går hela vägen. Allt för många "stresstester" går ut på att en pryl får falla ungefär tre centimeter.

En mycket kontroversiell recension, i alla fall gällande de starka bilderna. Som tröst kan dock nämnas att sidan i övrigt innehåller mång intressanta artiklar, magnifikt uppdaterade och många recensioner av produkter som är någelunda aktuella. En bra sida, helt enkelt.

Jag kan inte ärligt påstå att jag ser framför mig hur min kommande iPod blir överkörd av en bil, när jag täcknar försäkringen på den. Dock är det en bra recension, sådana måste finnas. IRL tester. Det är lika väsentligt som att en nätsidas "FAQ" ska innehålla frågor som användarna faktiskt frågar , inte vad man önskar att dom hade frågat.

Mådde du illa av det?!! iPod nano är ändå en relativt billig liten pryl. Den här förstördes för att bevisa hur bra den var för konsumenternas skull. Alltså med en bra avsikt. Men tänk på alla fina bilar som förstörs i amerikanska filmer. Blir du inte mer irriterad när de visar dina drömmars sportbil som du skulle ge "allt" för att äga, och sen krockar de sönder den?!! Det blir iaf jag... Mycket mer irriterad än för en liten (och då menar jag både ekonomiskt, fysiskt och betydelsemässigt ) mp3-spelare...

  • Medlem
  • Rimbo
  • 2005-09-20 18:29
Ursprungligen av Se[BBB]e:

Mådde du illa av det?!! iPod nano är ändå en relativt billig liten pryl. Den här förstördes för att bevisa hur bra den var för konsumenternas skull. Alltså med en bra avsikt. Men tänk på alla fina bilar som förstörs i amerikanska filmer. Blir du inte mer irriterad när de visar dina drömmars sportbil som du skulle ge "allt" för att äga, och sen krockar de sönder den?!! Det blir iaf jag... Mycket mer irriterad än för en liten (och då menar jag både ekonomiskt, fysiskt och betydelsemässigt ) mp3-spelare...

Delvis ;-). Men jag blir mer eldsen och/eller upprörd om jag ser något förstöras som jag inom en snar framtid faktiskt har tänkt att köpa. . Det ska sägas att jag inte kommer att köpa en Nano , men ändock en iPod. Vad Dödligt Vapen 2 har gjort för världen är för mig en gåta, men den här prylen dog i alla fall för kommande konsumenters skull.

Ursprungligen av dalo:

Delvis ;-). Men jag blir mer eldsen och/eller upprörd om jag ser något förstöras som jag inom en snar framtid faktiskt har tänkt att köpa. . Det ska sägas att jag inte kommer att köpa en Nano , men ändock en iPod.

Ja, det var faktiskt ett bra argument... jag ska köpa en iPod nano (eller rättare sagt har köpt, och längtar som fan) men jag blir ändå inte särskilt berörd av bilderna. Ett hjärta av sten antagligen...

1
Bevaka tråden