- Johan S
- Medlem ●
- Umeå
Inte mitt rack..men en kul bild jag tog på Cisco's software regression-testcenter i SanJose
Tänkte nog mer på Netgear:en som letat sig in i Ciscos heligaste
Kärlek gjord i himmelen eller nåt...
Otroligt mycket video media i alla dess slag. Killen som jobbade här tidigare räknade på saken och kom fram till att en sån här lösning är billigare och mer kompakt än vad en bandlösning skulle vara. Vet inte om jag tror det men det är bra jävla smidigt.
Kort och gott. Mycket media i alla dess slag.
Har inte riggat remote desktop än så därför är tgb och musen där.. Men dom försvinner snart! Har gjort om rummet jag sitter i för att göra det lättare att bygga in rackskåpet och ett par datorer. Så snart slipper jag den vidriga kylan och framför allt ljudet i rummet!
Jag ska ta bilder när vi är klara med lite ombyggnad. Ska kasta ut lite fulburkar (har en gammal Dell P3/700 6U maskin bland annat) och kasta in lite fler Xserve och vår nya Xserve RAID. Sen kommer det se najs ut
Ny switch inköpt också så nätverkskablarna ska dras om lite grann.
Har även köpt en APC strömplint så jag måste dra om alla strömkablar också.
Tänkte göra det "fint och ordentligt" och sen kanske köra en liten visning IRL för intresserade!
Jag ska ta bilder när vi är klara med lite ombyggnad. Ska kasta ut lite fulburkar (har en gammal Dell P3/700 6U maskin bland annat) och kasta in lite fler Xserve och vår nya Xserve RAID. Sen kommer det se najs ut
Ny switch inköpt också så nätverkskablarna ska dras om lite grann.
Har även köpt en APC strömplint så jag måste dra om alla strömkablar också.
Tänkte göra det "fint och ordentligt" och sen kanske köra en liten visning IRL för intresserade!
Allt det här blev klart i tisdags! Fick in en ny Xserve QuadCore, en Google Mini sökbox också. En ny HP Proliant DL160 med ny brandvägg installeras imorgon liksom vår 8x750GB RAID-6 volym.
Håller på fräsha upp racket lite så ja tänkte skriva en rad här i. Väntar på 2 nya servrar + en läcker rack console. Kolla in länken nedan. Jag ska pejsta lite bilder när allt är på plats
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=255017#
Håller på fräsha upp racket lite så ja tänkte skriva en rad här i. Väntar på 2 nya servrar + en läcker rack console. Kolla in länken nedan. Jag ska pejsta lite bilder när allt är på plats
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=255017#
Nice Johan! Varifrån beställde du den och hur mycket kostade den?
Kom igen. Mer bilder!
Här kommer den nya bilden
Får ursäkta den pissiga mobil-kvallan.
Mäktigt... Kan ni inte skriva vad ni använder servrarna till också :)!?