- Linus
- Medlem ●
- Stockholm
tror mer på iWork och iLife.
Är dags för uppgraderingar för dessa nu.
Ja, det känns ju rimligt. Men det har samtidigt ryktats om att de kommer att vara så hårt integrerade med 10.5 att de kommer att kräva 10.5 och därmed inte släppas förrän Leopard är släppt. Jag vet dock inte hur mycket vikt man ska lägga vid det ryktet.
tror att det har något med alla hjärtans dag - kom just mail från apple om det
Tycker det skulle vara bra om apple kunde fixa updateringarna mitt i natten för resp.store
Tror inte det är något med alla hjärtans dag. Då det fanns massor med sånna erbjudanden och sånt i apple store igår när jag kollade. Hoppas iaf inte att de uppdaterar med massa alla hjärtans dag grejor när de redan gort det en gång:p
Känns ändå som man måste släppa 07 till Tiger. Tänk vilken marknad man annars går miste om.
Jo, jag håller med, därav att jag är lite tveksam till ryktet. Men det har nämnts flera gånger har jag sett.
tror att det har något med alla hjärtans dag - kom just mail från apple om det
Det har nog inget med saken att göra.
Tycker det skulle vara bra om apple kunde fixa updateringarna mitt i natten för resp.store
Sverige är inte hela världen. Tänk på att Apple utgår ifrån USA-tid. På västkusten i USA (där Apple håller till) är klockan fyra på natten. På östkusten är den 7 på morgonen. Uppdateringen måste ju göras samtidigt, för annars blir folk missnöjda om vi får se nya produkter på europeiska Apple Store som inte visas i USA ännu bara för att de ligger efter i tidszonerna.
Sen är en PR-grej tror jag. Så folk sitter och läser trådar som denna istället för att jobba, med kreditkorten framme på skrivbordet...
Haha, det där måste vara antingen definitionen av "anti-journalistik" eller möjligen "slow-or-no-news-day-men-nåt-skräp-måste-vi-ju-fylla-vår-reklamspäckade-sida-med".
På tal om Bajs, Jag ska få lite nya mac prylar idag och nu hittar jag inte mitt UPS nummer, som står på Apple store, som är Nere *morr* - Måste ju veta om jag ska åka hem o vänta på prylar eller inte
Trevligt med nya prylar. Själv får jag hem en ny TV + mitt nya Wii ikväll, så jag är egentligen inte så brydd om äpplefronten just idag, jag tror jag kan sysselsätta mig ändå.