Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

den absolut BÄSTA iptelefon-leverantören!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har provat flera ip-telefon leverantörer och alla har på ett eller annat sätt varit dåliga.
Vanligast är att dom kräver betalt till samtal till andra ip-telefoner, går inte att ringa till/från mjukvaru-telefoner och har ur-usel service-känsla.

Men nu har jag hittat "hem"!

http://www.ipfon.se

helt UNDERBAR kundtjänst/support, som VERKLIGEN anstränger sig att göra även de mer krävande kunderna till lags, och som i första hand försöker koppla fram samtalet _gratis_!

Det går även att ringa med prefix till/från andra operatörer/nät som använder SIP-telefoni (den mer vanliga standarden som används) i hela världen!
(kolla www.sipbroker.com för prefix-listor)

sen att det kostar 30 kr/mån och 9 öre/minut till fasta nr gör ju inte saken sämre direkt..

Detta är den absolut BÄSTA operatör som jag någonsin har kommit i kontakt med och därför vill jag gärna sprida min åsikt till er alla

den enda nackdelen med den leverantören är att dom bara erbjuder 040 och 046 (malmö och lund) riktnummer, men levererar självklart till hela världen

Så nu har jag HELT övergett skype mm för röst-chat utan ber mina internet-kompisar registrera gratis-konto på valfri SIP-server (exempelvis www.ekiga.net, www.voxalot.com osv) och ringa min hem-telefon istället

Så jag rekomenderar samtliga ip-abonnenter att byta levernatör

  • Oregistrerad
  • 2007-02-01 14:31

Själv föredrar jag att inte köra min Ip telefoni över internet då det oftast är strul. Kör CellIP nu och det fungerar bäst, om man inte kör ComHem's eller BBB's Telefoni som har bäst kvalité tack vare QoS

1
Bevaka tråden