Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Felmeddelande i iPod :/

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan..!
har stora problem med min iPod Nano.. dessvärre..
när jag ändrar inställningar i den med iTunes lr flyttar över låtar så står det att den uppdateras.. ett bra tag.. allting låses.. sen får jag upp ett felmeddelande..

har printat felmeddelandet, så jag lägger in det här..

Pröva att resetta ipoden, och installera om iTunes, kom problemet eftera tt du installerade Vista, för det är väl det du har nu?

//MVH

Senast redigerat 2007-02-13 08:31

Antar att du provat återställning? (Knapplås till-från, håll sedan in valknapp och menyknapp)
Annars finns ju en massa felsökningsalternativ under fliken "Hjälp" (tror jag den heter) i Itunes.

  • Medlem
  • 2007-02-05 16:18

Din iPod är inte alls död, samoth snackar om en "soft reset" testa det (stor skillnad, "soft reset" är en omstart av iPoden, återställning är en formatering plus installation av firmware). Om inte det hjälper så gör en återställning med ipodupdater eller iTunes.

/Måns

Har raderat ett par tramsinlägg ur diskussionen. Skärpning framöver.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-02-13 08:35

iTunes och Vista verkar inte lira bra ihop: http://mikrodatorn.idg.se/2.1030/1.94331

Citat:

Apple uppger att problemen med Itunes kommer att fixas inom några veckor när de släpper en uppgradering till programmet.

1
Bevaka tråden