Hmm ja. Alltså jag har så svårt med att jämnföra videoredigering o sånt. Då jag inte kan nånting om det. Och det är inte därför jag köper en. Jag vet om att Mac är inte den bästa speldatorn. Och jag spelar inte mycket men sen det är det ända sättet för mig att mäta prestanda.... använder liksom ingenting annat mer än isåfall itunes som skulle dra lite. För vanligt surfande o skrivande lär ju båda 2 klara av galant.
För hur e Mac till spel? Är ingen spelgalning så jag är inte ute efter det bästa inom spel. Sitter ju med en gammal 2,5 GHz P4 med 512 MB minne så i vilket fall som helst så känns det ju som att det kommer bli en uppgradering.
Men det är kanske att föredra att skaffa den bärbara då jag redan har en stationär. Man kan kanske glömma allt vad spel heter på en bärbar?
Det ända spelet jag spelar nu är ju World Of Warcraft. Så det handlar ju lite om hur t.ex. det kommer gå.
Ni får inte tro att detta handlar om att köpa en dator som klarar WoW för då behöver man inte slösa pengar på en Mac. Det handlar mest om att jag är trött på windows, är trött på PC. Vill testa nånting nytt o se hur det faller mig i smaken. Men vill ju ändå ha möjligheten att spela.