Har oxå funderat på en HiFi, vissa kommer nog säga att vi e tokiga för det är en ganska maffigt pris, men jag tycker ljudet va nice alltså och matchningen med ipoden va fin! men jag har spanat runt lite och hittat följande:
DLO HomeDock -> kräver dock att man fixar högtalare sj, vilket man väl även kan göra med apples egna docka oxå...
Liknande Hifi Denna verkar sjysst, men vet inte så mycket om den skulle va fint att höra den, den e billigare men har i princip samma funktioner som hifin.
JBL on time denna e så jäkla snygg, tycker jag iaf, vet inte så mycket om den men fin e den.
Bose SoundDock denna tror jag e bra. bose gör bra saker.
Griffin TuneCenter även denna en "docka" utan högtalare men verkar vara sjysst ändå.
iLuv's kandidater Här finns det produkter från iLuv, olika lösningar. Mycket snygga de där med cd inbyggt så att säga.
Ja, det har jag hittat, obbservera att jag inte läst så mycket om funktionerna utan tänkte bara det kunde va bra med lite hjälp. Vet heller inte om det går att få tag på utan jag tänkte mer bara för att du skall kunna bilda dig en uppfattning om hur allt ser ut, sen får du/vi fördjupa dig/oss. Ska nog bestämma mig snart över hur jag ska göra, återkommer mer om det då. skriv gärna hur det gått för dig och om det har varit till ngn hjälp..?
Mvh Micke