Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTrip problem med ipod video

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-10-30 19:10

Köpte en ipod video och en iTrip just men jag har lite problem när jag använder den. Till att börja med så står det att tillbehöret stöds inte av den här enheten, alltså iTripen stöds inte av ipoden! Dock så startar den automatiskt när man trycker på play och man kan välja en frekvens, så ska det fungera som jag förstått. Mitt andra problem är att iTripen stängs av ibland när man lyssnar på musiken, så man måste klicka på sidoknappen för att den ska gå igång igen. Lite små irreterande att behöva göra detta bara efter några minuter åt gången. Någon som har något förslag, ipoden är uppdaterad genom iTunes 7 till version 1.2

/Jörgen

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-10-31 15:14

Då kan det ju inte vara iPodden det är fel på.. Jag har den nya iTrippen (den svarta med laddare) och den fungerar som den ska.. Om jag var du skulle jag antingen ringa iTrip-support eller iPod-support.. Visst har ett års garanti på iTrippen?

Köpte min itrip i somras. Har samma problem, den startar, men efter några sekunder så dör den. kan det vara nånting med fel frekvens eller så? att den är upptagen?

kan man få garanti även om den är köpt utomlands?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-02-13 08:41

Kontakta Griffins support och se om de inte kan hjälpa er.

1
Bevaka tråden