Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej Finns det något program som tar bort ljudspärren på ipod nano g2? Har kollat i forum och där står det att det inte finns, men kanske har kommit något nytt ??
Ja, ett par in-ear på normalvolym på en buss är mycket hälsosammare än vanliga snäckor på tillräckligt hög volym för att överrösta bussen.
robopants: I många fall vill man ta bort gränsen för att kunan köra lite fläskigare hörlurar. Ett par Sennheiser HD650 tex är på hela 300ohm, då behövs gott med kraft.
Frågan var om det fanns ett nytt program som kan ta bort eu spärren på den nya nanon (har själv en 8gb och behöver hjälp med detta). Jag vill inte ha tips och råd om min hälsa, då kan jag fråga min läkare alt. mamma.
Frågan var om det fanns ett nytt program som kan ta bort eu spärren på den nya nanon (har själv en 8gb och behöver hjälp med detta). Jag vill inte ha tips och råd om min hälsa, då kan jag fråga min läkare alt. mamma.