Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes beter sig konstigt.. (hackad??)

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle precis byta låt i iTunes när jag får se nånting konstigt..

där ipoden brukar vara på högersidan var istället någons namn följt av "limewire musikbibliotek"

Jag har ingen aning om vem den personen är, och jag har inte ens limewire på den här datorn..

sen när jag tryckte på hans namn stod det något om att iTunes uppaterade hans bibliotek, men det blev något fel..

så jag gick ur, och skulle gå in igen, men nu kommer jag inte in längre.. vafan händer?!?!?

----

Kan tillägga att jag använder PC (windows XP, SP1)

Finns det någon möjlighet att någon sitter på samma nätverk som du och delar ut sitt iTunes bibliotek?

• Medlem
  • Gävle
  • 2007-02-12 21:11
Ursprungligen av m_beckman:

Finns det någon möjlighet att någon sitter på samma nätverk som du och delar ut sitt iTunes bibliotek?

Snarare sitt LimeWire-bibiliotek.

De sitter på samma trådlösa nät, eller så sitter de på varsitt trådlöst nät som dock använder samma WiFi channel vilket skapar ett ad-hoc nät mellan de två.

Kan först och främst meddela att allt löste sig, hur vet jag dock inte =/
men huvudsaken är ju att det funkar, eller hur?

Ursprungligen av Jogin:

De sitter på samma trådlösa nät, eller så sitter de på varsitt trådlöst nät som dock använder samma WiFi channel vilket skapar ett ad-hoc nät mellan de två.

Jag har inte trådlös router.. har faktiskt inte en router öht..

• Medlem
  • Gävle
  • 2007-02-15 18:31
Ursprungligen av PiktorPucci:

Jag har inte trådlös router.. har faktiskt inte en router öht..

Då delar du nät med andra på det gamla hederliga sättet.

Kan inte vissa "husnät" i bostadsrättföreningar etc läcka över sådant här ibland?

Ursprungligen av johan_tanying:

Kan inte vissa "husnät" i bostadsrättföreningar etc läcka över sådant här ibland?

Jodå.

• Medlem
  • 2007-02-15 14:57

Jag sitter på stadsnätet i västerås och får jätteofta upp folk som delar ut sina iTunes-bibliotek. Om du vill kan du stänga av att iTunes ska leta efter andra som delar ut...

1
Bevaka tråden