Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har sökt forumet efter svar på varför det inte funkar att sammanställa ett sextiotal .r00 --> .r60 filer. Jag har försökt med unrarx, untar, stuffit, unarchiver, betterzip mm. UnrarX analyserar åtminstone filerna men säger att jag borde börja expandera från en tidigare fil, fast .r00 är det minsta jag kan börja med.
Hej igen! Tack så hemskt mycket för tipsen, men det verkar som att det är dömd att misslyckas. Alla filerna finns ju med, och andra jag pratat med hade lyckats packa upp dom så det borde teoretiskt sett kunna funka hos mig med, men av någon anledning gör det inte det
Kan du inte bara köra 'cat foo.r[00-60] > foo.rar' i terminalen? Eller? Jag har ingen aning om hur rar-filer fungerar, men så gör man ju med en vanlig splittad fil...
Ibland funkar det att börja med .00-filen eller .01-filen, ibland inte. Man kan inte utesluta att du saknar .rar-filen men man kan heller inte säga att där ligger problemet.
Jag ser inte att programmet MacPAR_deLuxe är nämnt. Mitt favoritprogram som kan bistå med att lägga alla rar-filer i papperskorgen efter lyckad uppackning. Dra ner det och testa att med .00-filen.
Funkar det inte med MacPAR deLuxe så saknar du nog tyvärr .rar-filen. Jag ser iband det där felmeddelandet när man råkat börja med .00-filen. Man scrollar ner i listan och ser att där låg ju .rar-filen. Man startar den istället och det rullar igång.