Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bild till låtarna

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Man kan ju lägga in en bild till varje låt vilket jag gör men det tar en sån fruktansvärt långt tid att lägga till samma bild till 15 låtar till en alum så jag undrar finns det inget snabbt sätt att lägga in en bild till en hel album?:)

Klicka på visa bildmaterial nere till vänster, klicka i namnlisten på den lilla rutan så att det står "Markerat objekt". Markera filer, dra bilder till rutan.

va nu fattar jag ingenting, vilken lilla ruta? Den där bilden finns kan man bara trycka upp bilden till större....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-17 16:23

Nej gör så här!
Markera hela albumet och högerklicka på det. Tryck på visa info!
Då finns det en fyrkantig ruta där det står bildmaterial, dubbeklicka på den och välj vilken bild du vill ha! !OBS! du måste ha exact samma info till alla låtarna om det skall fungera.
/mvh

Det funkar inte, eller jag kan itne markera alla på en gång utan en och en.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-17 17:04

Det ska funka! Isåfall gör nåt fel!
Eller så är det som för mig, jag kan lägga till bilder i alla mina album förutom ett bonjovi.
Det är något fel men det orkar man inte söka!
/mvh

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-17 17:05

det är bar å hålla ner skift / ctrl för att marker flera

Eller köp programmet iArt för ca 20-30USD, så sätter det albumart på dina album autmatiskt! Sjukt smidigt

Nja orkar inte betala. Men nu har ett nytt problem dykt upp, mina bilder syns inte i min ipod. Asså verkligen inga, inte ens de jag lagt in till låtarna en o en. Så himmla jobbigt min ipod var normal innan men blev helt konstig då jag återställde den

1
Bevaka tråden