Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur är shuffle?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte skaffa mig en shuffle för att ha på träningen, känner att min ipod video är lite för klumpig för gymmet.
Tänkte kolla med er hur shufflen är, fördelar/nackdelar?
Menar såklart den senaste pyttelilla shuffle.
Tack på förhand!

  • Medlem
  • 2007-02-19 22:30

Underbar! Använder den varje dag när jag cyklar till jobbet. Liten och smidig, så lätt att om du skulle tappa den så hänger den kvar i kabeln. Om du mot förmodan ändå lyckas, så är den så lätt att den lugnt klarar en tur i asfalten! Min vanliga 3G ipod får snällt se sig förpassad till bil/flyg/tågresor.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-02-20 17:20

Smidig är verkligen rätta ordet! Hade en 3G 40GB sedan tidigare, men som du skriver så är den lite klumpig att ha med sig överallt och numera tar jag bara med den när jag åker bil.

Så om du inte känner ett riktigt stort behov av en display så är Shuffle ett givet val!

Ursprungligen av filip.ekman:

Tänkte skaffa mig en shuffle för att ha på träningen, känner att min ipod video är lite för klumpig för gymmet.
Tänkte kolla med er hur shufflen är, fördelar/nackdelar?
Menar såklart den senaste pyttelilla shuffle.
Tack på förhand!

Har en 30 GB video och en 512 mb Shuffle (första generation). Den Shuffle'n har faktiskt något bättre ljud än dess större syskon. Vet inte om samma gäller för den nya, det kanske någon annan vet.

1
Bevaka tråden