Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Fick precis min nya MacBook från AppleStore! Mycket nöjd packade jag upp den och det var inga problem.
När jag startade Safari fanns det dock flera gamla länkar i Historik. Bland annat dn.se och massa barnsidor. Är detta någon sponsring eller har jag kommit över en reparerad dator? Den verkar fungera bra, men det känns inte helt kul att äga en dator som har varit trasig..
Det fanns inget datum i Historik?
Mycket märkligt att du fick den så ... var det någon användare fördefinierad eller fick du skriva in det själv vid första uppstarten? Välja "kortnamn" och så'nt?
Du kan ju ha haft "oturen" att få en "begagnad" men de formatteras ju om innan de skickar ut dem... så det låter oerhört mysko!
På min dator finns/fanns det en massa sidor i safari som kommer upp under adressfältet när man skriver in en annan adress, altså gissningarna. Dessa sidor har jag aldrig varit inne på med denna datorn, men de kanske skall vara förinstallerade sådär.
På min dator finns/fanns det en massa sidor i safari som kommer upp under adressfältet när man skriver in en annan adress, altså gissningarna. Dessa sidor har jag aldrig varit inne på med denna datorn, men de kanske skall vara förinstallerade sådär.
Safari kommer förinstallerad med en hel hög bokmärken, adresserna till dessa bokmärken kommer upp när man skriver något i adressraden. Fanns det ingen användare från början så är det mycket underligt att någon kan ha surfat runt med Safari på din dator då.