Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobila fotoskrivare

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En försäljare demonstrerade nyss en HP A618 och den är klart intressant för mitt jobb, där jag plåtar mycket i barn- och ungdomsverksamhet och är ute på läger och liknande här och var. Med en sån skrivare kan jag printa omedelbart på plats och göra fotokollage etc. Öppnar helt enkelt för nya möjligheter. Om vi kommer fram till att det är värt pengarna, för bläckpatronerna lär väl gå åt fort...

Hur som helst: Jag har ingen tidigare erfarenhet av såna här mobila skrivare och vill höra synpunkter, åsikter och kommentarer från er som har det. Vad ska jag tänka på?

Jag har använt en på Teliaaffären från min Nokia 7610, resultetet (bara 10x15) blev förvånansvärt bra med tanke på skitkameran som sitter i den mobilen. Så med en vanlig digitalkamera är det nog bara att köra på.
Jag har för mig att expert har någon ute i affären.. Fråga annars i en annan elektronikaffär om du får testa och se hur det blir.

Ett tips, fotomässan i Jönköping är den 31 mars, där kommer det nog finnas en drös prylar (tex portabla skrivare) och en drös försäljare att prata med.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-24 16:29

Såg, nånstans på nätet, en superliten skrivare, ungefär lika stor som ett cigarettpaket!
Vill ha! Nån som vet när de/den kommer...?

Ursprungligen av Spicey:

Såg, nånstans på nätet, en superliten skrivare, ungefär lika stor som ett cigarettpaket!
Vill ha! Nån som vet när de/den kommer...?

För utskrift av visitkort?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-24 22:16

Ja, typ. Lite som Polaroids "iZone". Men ändå, att ha en skrivare i fickan, Byxfickan!

Jag testade Canons lilla som heter något med '510' i Kuala Lumpur och den var imponerade bra. Har fått bra recensioner också!

1
Bevaka tråden