Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej allihopa!
Jag köpte för ett tag sedan en iPod Video 30 gig (U2 versionen). Då fick man med ett litet fodral som jag olyckligtvis har tappat bort. Jag undrar därför om man på något sätt kan få tillbaka ett nytt och vem jag ska vända mig till. Jag har sökt på Apples hemsida efter e-mailadresser, men utan resultat.
Snälla, hjälp mig. Jag kan inte använda iPoden utan fodral.. Den blir SÅ repig

Tack påförhand

FÅ ett nytt?
För att du har tappat bort det?
Du kan säkert köpa ett eller något annat likvärdigt(det finns ju ett par på marknaden om man säger så)...

Är det så konstigt att jag vill ha tillbaka ett nytt? Det lär ju antagligen gå på garantin..
Ingen annan som kan hjälpa? (och nej, jag vill inte ha något annat fodral)

Carl:
Om du köper en bil(ja, den har oxkså garanti) och tappar bort vinterdäcken, tror du då att du får ett set nya?
Eller, om du köper en tv och tappar bort fjärrkontrollen, tror du då att du får en ny?

Garantin täcker INTE om man tappar bort saker!

Du har faktiskt rätt. Fel av mig

  • Medlem
  • 2007-03-09 17:39

haha , jhur tänkte du? Oj råka tappa bort mitt nya 500krs plektrum till gitarren kan ja få ett nytt?
Om de hade gått så hade ju alla ringt när fodralet blivit lite smutsigt o sagt att dom tappat bort de.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-03-10 13:18

Det där var onödigt, wtfhs. Carl_1420 har ju redan insett sitt misstag, det finns ingen anledning att klanka ner på honom mer.

Det Spyder sa...

1
Bevaka tråden