Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag såg precis att min ipod kommer leta efter uppdateringar på Apples site 2007-03-14, dvs nästa onsdag. Kan inte ens avaktivera det genom att söka efter uppdateringar nu. Verkar som något kommer innan 2007-03-14? Den 13e är en tisdag, f-n vad spännande.
/Fredrik Svedberg
Jag måste nog tyvärr göra dig ledsen frippe99mac, jag tror att iTunes söker efter uppdateringar till iPoden en gång i veckan, startandes den dagen du installerar iTunes. För mitt iTunes säger att den ska göra en sökning 2007-03-13, jag installerade iTunes igår.
Hittade själv felet. Eftersom jag inte har iTunes i Programmappen så gjordes en ny installation där. Min gamla ligger kvar i Musik-mappen. Knäppt, Apple
Samma sak med Quicktime, ny installation i Programmappen! Idiotiskt!
Hittade själv felet. Eftersom jag inte har iTunes i Programmappen så gjordes en ny installation där. Min gamla ligger kvar i Musik-mappen. Knäppt, Apple
Samma sak med Quicktime, ny installation i Programmappen! Idiotiskt!
Jag använder Quicksilver, men inte alltid då jag inte har riktig koll på vad alla olika program heter. Det blir ju några efter ett tag. Då är det lättare att ha några mappar med olika kategorier än att ha allt i samma mapp
Har flera problem efter uppdateringen. Salling clicker vill inte längre jobba med iTunes och Awaken vill inte heller spela musik från iTunes. Tråkigt...
Nejä, jag trodde det var den här uppdateringen som gjorde att man kunde köpa filmer och tv-serier... när dyker det upp? Om appleTV är släppt borde det väl inte dröja så länge? eller ska man bara titta på sina pixar shorts?