Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Få en ny Macbook Pro?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Lundh:

(Du kan inte kräva att du ska få en C2D men det är antagligen det blir i det fallet.)

Annars får jag ju pengarna tillbaka, vilket blir mer än en ny MBP C2D. Så att, ja, det tror jag också. Det sparar Apple på.

Ursprungligen av Lundh:

Det låter som du försöker fiska efter en ny dator. Varför inte bara acceptera att du har en MBP med Core Duo, det var ju den du köpte.

Jag accepterar det OM DEN FUNGERAR. För det känns på kommentarer som att C2D är en mer hållbar produkt, den är ju mer utvecklad rent "inte-gå-sönder" mässigt.
Det är INTE hastigheten jag är ute efter, bara att den antagligen fungerar bättre.

• Medlem
  • Borås
  • 2007-03-11 09:58

Nu har min macbook pro varit in för lagning andra gången, både logickort och nätverkskort är bytta. den var inne en gång före också men då skedde bara en ominstallation, så 3 gånger har den egentligen varit inne men fortfarande brottas den med kernelpanics.
Börjar lessna nu, är de läge för en ny? inte kul att ha haft 5 månader med strul, många förlorade timmars musikarbete. fast kan ju inte förneka att de hade varit skönt med en uppdaterad dator och leopard, de är jag tusan värd tycker jag

• Medlem
  • Borås
  • 2007-03-11 12:30

nu dog den helt, kommer felmeddelande direkt vid start. en fråga: kan jag boota den via installations skivan och komma åt mapparna utan att behöva ominstallera hela skiten? har ett väldigt viktigt musikprojekt jag vill föra över till andra datorn så jag kan fortsätta på den så länge. hur gör jag lättast?

Apple skickade min utbytesdator idag

woooho!

Bra Apple!

Bevaka tråden