Är det så eller har jag fått det ifrån tomma intet?
Såhär är det va.. Jag har en MacBook som började gulna för ett tag sen, då ringde jag InLife som skulle fixa det och maila tillbaks 6-10 dagar senare. Det här var ungefär en månad sen (Tack, InLife, för er utmärkta beredskap på emailen...) men nu har lite fler saker börjat spöka..
1. Displayen flimmrar i tid och otid. Lite svårt att komma in och bevisa för en servicetekniker dock då det inte händer hela tiden. Som om reglaget för ljusstyrkan håller på och flummar runt.
2. Ljudet låter ibland skräp på MacBookens egna högtalare. Det liksom hackar, som om volymen pendlar mellan max och tyst hela tiden kanske 4-5 gånger i sekunden. Händer inte HELLER hela tiden. (Låter dock utmärkt med externa högtalare).
Tror ni att det här, i kombination med att skiten är gul, gör så att jag kan få en ny dator direkt istället för att behöva gå tillbaks till flummarna på InLife och tjata? För besöket hos dom gav knappast bra vibbar. Ska dom reparera det lär jag hinna panta burkar till en fullutrustad Mac Pro innan dom är klara.