Det borde verkligen inte vara såhär men det är såhär heh...
Jag kan ju förstås försöka återställa den å testa igen, om jag orkar någon gång.
Har återställt den 2-3 ggr vid andra tillfällen, senast rätt nyligen. Borde ju inte va nåt problem.
I dom allra flesta albumen är ju låtarna i rätt ordning, precis som dom ska vara dvs sorterade efter spårnumret...
Men många album har ja fortfarande problem med och det e väldigt irriterande.
Grejen är att om jag öppnar iPoden i itunes och bläddrar fram till ett album som jag har problem med, så är låtarna i rätt ordning där. På datorn visas dom alltså efter spårnr och allt ser helt riktigt ut...
men i iPoden blir det fel ganska ofta... ibaldn kan det handla om bara någon låt, t.ex att sista låten hamnat överst. ibland kan spåren ligga typ 456789123 så det e ju inte helt blandat, men ändå väldigt konstigt...
har ett annat problem bara, vet inte om det har me samma grej att göra...
Jag har två artister som heter "Bob Dylan" i min ipod trots att jag bara haft en förut. Jag lovar, namnet är exakt likadant. Om jag tar bort den ena "Bob Dylan" med alla album från iPoden försvinner även den andra, det e alltså inte dubletter. Låtarna finns bara på två ställen.
Det första "bob dylan" sorteras efter B:et i Bob medans den andra sorteras efter D:et i Dylan och är alltså längre ned. Vet ni hur man reder upp det?
Tack så mycket för svaren!!!