Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kör någon Canons budgetfärglaser LBP-5000 och AirPort Express tillsammans?
Vill mao ha en färglaser jag kan köra trådlöst och som alltså förmår kommunicera via APE's USB-port.
Jag har kommit så här långt utan problem. Skrivarlista -> lägga till skrivare -> den hittar skrivare via AE och CAPT Printer. Men när jag väljer "lägg till" 'är det stopp med felmeddelandet -9672.
Det är på Intelmacar. Någon som har gåtans lösning?
Finns väl inte någon officiell drivis för lbp5000 till Mac? Men jag vet att det finns en "beta" på nån asiatisk canon-sajt. Med den så borde det ju fungera.
Edit: Länk till drivisen: http://cweb.canon.jp/drv-upd/lasershot/captusbmacx.html Installeraren är på japanska, men sedan är det engelska all the way. Tror alla klarar att följa installeraren oavsett språk. Bara klicka där du tror "nästa" är...
Finns väl inte någon officiell drivis för lbp5000 till Mac? Men jag vet att det finns en "beta" på nån asiatisk canon-sajt. Med den så borde det ju fungera.
Åh fan, newsflash för mig då. Tackar för upplysningen! Då ska jag hem till polaren och fixa det åt honom (var nog ett år sedan jag installerade den skrivaren)