Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Någon som vet ifall man MacBooken måste stå på marken för att man ska kunna använda den? Jag har just nu ett Griffin ställ som isf skulle göra att den hängde fritt i luften.
Nu vet jag inte ifall det var du som missuppfattade mig, eller ifall det var jag som missuppfattade dig. Iallafall. Dockan har inte något uttag där man kopplar in laddaren, utan det är bara ett hål, så att laddaren är kopplad direkt till datorn. Så då är det, trots att man har en dockningsstation två separata saker som man måste koppla, vilket ju iofs. inte är så mycket, men ändå. Hade underlättat en hel del om man kunde koppla in laddaren i dockan.
You must use your MagSafe power supply to power up your MacBook. The dock does not supply power but does have a feed-through slot to safely house your MagSafe connector. ** New: This MacBook 13" Includes a Powered USB Hub with a total of 5 USB ports and a Full Size VGA and DVI port
Alltså, du måste ansluta din MagSafe direkt till datorn och DC-pluggen är till den kraftsatta USB-hubben.
En här på jobbet köpte en Bookendz-docka till sin PB Titanium på den tiden de var aktuellt. Han hade rätt stora problem med kontakterna, dom glappade och hade sig, de kanske blivit bättre på senare tid om han nu inte bara fick ett måndagsex..
Jag ser förövrigt ingen magsafe på bilden ovan, från höger:Nätverk, miniDVI, firewire, Usb, Usb, line-in, line-out.
Hej.
Känner någon till om/hur man kan ansluta ett PCMCIA-kort till en PowerPC G5?
Jag har nämligen en PCMCIA SCSI-adapter till en Mac laptop, men vill kunna
använda det till en G5. SCSI-korten till G5 koster ju em hel del.
Tanken är att utnyttja vad som redan finns i inventarieförteckingen